Ubat Kanser Rahim


Ubat Kanser Rahim ~   Rawatan herba alternatif telah ada selama berabad - abad , walaupun baru sahaja mula menjadi sangat popular di negara - negara seperti Amerika Syarikat . Banyak orang sekarang mengikuti trend tanpa mengetahui apa - apa tentang rawatan alternatif . Dalam hal ini kita perlu menyedari manfaat serta tindakan pencegahan yang terlibat dalam mengambil penyelesaian alami .Bentuk yang paling umum dari rawatan alternatif saat ini adalah ubat - ubatan herba . 

Berjuta-juta masyarakat Amerika saat ini menggunakan bahan herba untuk rawatan ataupun pencegahan alami . Produk Jamu adalah merupakan yang paling banyak digunakan untuk rawatan alternatif .Jamu merupakan sebahagian dari homeopati , yang merupakan sistem alternatif penyembuhan dengan menggunakan dos yang sangat kecil , zat untuk meredakan gejala yang tertentu , sehingga tidak perlu bimbang akan kesan sampingan rawatan .Ahli perubatan tradisional cenderung menggunakan gabungan dari sejumlah kecil herba untuk memenuhi keperluan pesakit . 

Ubat - ubatan semula jadi adalah sebahagian dari dunia kita.dimana Beli Dadah Kanser Rahim .. ? Banyak penyelesaian alami untuk rawatan dan pencegahan penyakit sehari - hari . Ubat semula jadi telah digunakan di seluruh sejarah dunia . Catatan sejarah menunjukan bahawa ternyata Mesir telah menggunakannya pada masa 1.600 SM . Ada tulisan suci yang tarikh kembali ke dinasti Yin di 1,500 SM . Orang Cina kuno ahli obat alami . Mereka adalah ahli dalam menggunakan tumbuhan , haiwan dan mineral untuk menyembuhkan diri sendiri .


Pengertian Kanser Rahim 

Kanser serviks merupakan kanser yang bermula di leher rahim , bahagian bawah rahim yang menghubungkan ke faraj , atau jalan lahir . The American Cancer Society menganggarkan bahawa sekitar 12.170 kes baru akan didiagnosis , dan 4.220 perempuan akan meninggal akibat kanser serviks pada tahun 2012 . Angka - angka ini menunjukkan tahap kematian menurun , kerana sebahagian besar melakukan pemeriksaan . 
Penyebab Kanser Rahim 

Sel mereplikasi diri begitu baru , sel - sel sihat dapat menggantikan yang lama . Namun , jika sel - sel kanser berkembang , mereka akan berkembang biak pada tahap yang tidak terkawal .Pada umumnya kes kanser serviks disebabkan oleh papillomavirus ( HPV ) , yang merupakan jangkitan kelamin . Namun , Mayo Clinic menyatakan bahawa majoriti wanita dengan HPV tidak mengakibatkan kanser serviks . Ini bermakna bahawa faktor - faktor lain - genetik , persekitaran dan gaya hidup - juga memainkan peranan . Merokok , immunosuppression , klamidia , pola makan yang buruk dan penggunaan pil perancang yang luas tercatat sebagai faktor risiko oleh American Cancer Society 


.Gejala Menderita Kanser Rahim 

Kanser serviks awal tidak menghasilkan gejala dikesan . David Rosi , ahli onkologi di Marjorie G. Weinberg Cancer Center , mengatakan , " Tidak seperti kanser payudara yang boleh dikesan dengan timbulnya ketulan kecil , kanser serviks lebih berbahaya kerana pada tahap stadium awal biasanya tidak menimbulkan tanda - tanda . " Setelah beranjak ke setadium lanjut , gejala baru mula muncul . 
Gejala klasik yang diajarkan di sekolah perubatan pasca - coital pendarahan , tetapi ginekologi onkologi Hyung Ryu Mercy Medical Center , menjelaskan tanda yang paling umum iaitu berdarah atau berair keputihan berbau busuk . Ryu juga mengatakan bahawa penyakit lanjut " boleh hadir [ sendiri ] dengan sakit belakang atau pinggul yang boleh merebak ke kaki . "Tanda - tanda ini boleh disebabkan oleh keadaan lain seperti jangkitan faraj , tetapi anda perlu melawat pembekal perkhidmatan kesihatan segera untuk mengasingkan punca .

Diagnosis Kanser Rahim 
Seorang doktor utama biasanya boleh mendiagnosis ( dan bahkan mengubati ) kanser pra - atau awal . Langkah pertama adalah ujian saringan yang disebut ujian pap , yang mengesan lesi abnormal . Bedah Daniel Tobias Atlantic Kesihatan , berkata , " ujian Pap membolehkan kita untuk mengesan kanser leher rahim yang tidak menunjukkan gejala dan tidak terlihat dengan mata telanjang . "Hasil ini mendorong ujian lebih lanjut : kolposkopi , biopsi dan mengikis endoserviks . Selama kolposkopi , doktor membuka faraj dengan alat yang disebut spekulum dan memeriksa serviks dengan colposcope , instrumen dengan kanta pembesar . Doktor akan melaksanakan asam asetat pada serviks , membuat butiran yang lebih jelas .Jika kawasan yang abnormal dikesan , doktor akan melakukan biopsi : penghapusan sepotong kecil rangkaian untuk pemeriksaan mikroskopik oleh seorang ahli patologi .Jika jangkitan HPV tidak dapat dilihat dengan colposcope sama sekali , menggores endoserviks akan diberikan . Doktor akan inset kuret ke dalam saluran endoserviks untuk mengikis sejumlah kecil rangkaian dipersoalkan . Demikian pula untuk biopsi , rangkaian ini dihantar ke makmal untuk analisis lebih lanjut .Jika dia atau dia diagnosis kanser invasif , anda akan perlu untuk melihat ahli onkologi ginekologi , sistem pembiakan perempuan doktor kanser .


Rawatan Kanser Rahim 

Kaedah rawatan seseorang akan sangat ditentukan oleh tahap penyakit . Perlakuan dasar untuk kanser serviks adalah operasi , terapi radiasi , dan kemoterapi . " Banyak pesakit dengan kanser tahap awal , " kata Tobias , " boleh diubati dengan pembedahan saja . "The American Cancer Society telah dihuraikan pelbagai operasi untuk kanser serviks : cryosurgery , operasi laser , conization , histerektomi , trachelectomy , exenteration pinggul dan pembedahan kelenjar panggul .Jika menyembuhkan kanser tidak mungkin , doktor anda akan memberikan rawatan paliatif , yang bertujuan untuk meredakan gejala untuk memanjangkan hidup anda . dan meningkatkan apa yang anda rasakan . 


Rawatan herba Kanser








http://ubatherbakanser.blogspot.com/


Harga Ubat 1paket Kanser/Tumor Rp450.000
Agar Lebih Jelas Sila Hubungi

PEMESANAN HUBUNGI:

087848145600

081372870086

BBM: 7DD7EF1A


sms:+6287848145600

https://api.whatsapp.com/send?phone=+6281372870086&text=Assalamualaikum%20gan,%20Saya%20mau%20order..... 

bbmi://7DD7EF1A


https://www.bukalapak.com/heryaniayuningsih01 

https://www.tokopedia.com/ayuherbalshop?






Anda mencari ubat Kanser / Tumor paling ampuh untuk lelaki dan wanita ?Kami " De Nature Indonesia " menyediakan ubat - ubatan herba dari berbagai macam penyakit termasuk diantaranya untuk merawat penyakit Kanser / Tumor . Bagi anda yang mungkin sedang mengalami penyakit ini , alangkah baiknya kami menyarankan segera saja dirawat sejak awal .Untuk maklumat lebih lanjut sila perundingan dan tempahan ubat hubungi call / sms :081372870086 / 087848145600Pantangan Dan Anjuran Pesakit Kanser / Tumorpantangan :

 
Sayur : Tauge , Sawi putih , Kangkung , CabeBuah : Lengkeng , nangka , Durian , Nenas , Duku , Anggur .Minuman : Es , Soft drink , Alkohol / BeerMakanan : Daging merah ( Sapi , Kerbau , Kambing , Babi dll ) , Ayam negeri , Ikan Masin .Makanan yang dipelihara , pewarna kimia , penyedap kimia / vetsin , Seafood ( Udang , Kerang , Cumi , Ketam )Elakkan juga makanan yang dibakar langsung dan digoreng berulang - ulang , juga elakkan makanan / nasi semalam .keterangan :Kacang hijau , ayam kampung berikut telurnya , ikan laut dan ikan tawar , aneka cendawan boleh dimakan .( Kurangkan porsinya ) 

anjuran :

    
* Berdoa . 

Yakinlah Allah adalah doktor diatas segala doktor . Doa akan memberi ketenangan dan kedamaian . Bersikaplah bahawa yang terjadi pada kita adalah yang terbaik menurut kehendak - Nya dan penderitaan yang dialami pasti ada hikmahnya .

    
* Elakkan stress dan tingkatkan keyakinan untuk sembuh .

    
* Penggunaan sayur segar . Antara lain : Kubis , leunca , Buncis , Lobak , Pare , Brocoli , Sambung nyawa , Bit dan Bawang putih , Cincau hijau dan lidah buaya .

    
* Penggunaan juice buah sehari 1kg . Antara lain : Belimbing manis , Apel malang , Oren , Betik , Jambu biji , Tomato .

    
* Elakkan asap rokok dan merokok

    
* Apabila menkonsumsi sayuran yang dimasak sendiri , boleh ditambah rempah dari tanaman herba , seperti Pegagan , Sambung nyawa , Mahkota dewa , Daun salam , daun sirsak dll .

    
* Perbanyak minum teh herba

    
* Boleh minum susu non fat .

    
* Minum herba dalam keadaan perut kosong , 1 jam sesebelum / sesudah makan .catatan :

    
* Bila minum pakej kanser " De Nature Indonesia " mengalami reaksi panas sejuk , mual , pusing , atau bab berwarna hitam dan lebih bau , jangan takut kerana tubuh anda sedang menyesuaikan ,

    
* Benjolan jangan sering dipegang ,

De Nature Indonesia



Artikel "Ubat Kanser Rahim" Di Posting oleh: Asep Wasir dari Blog Pengobatan Herbal Kanker, dalam kategori Obat Kanker, Obat Kanker Alami, Obat Kanker Alternatif. Melalui permalink http://kankerherbal.blogspot.com/2014/01/ubat-kanser-rahim.html. Rating: 1010 Voting: 2013, Tanggal Jumat, 03 Januari 2014, pukul 02.54. Anda dapat melihat tulisan menarik yang lainnya di bawah ini :

Tinggalkan Komentar :

 

Post Pilihan 2

Post Pilihan 3